callamigsara

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Sara Ericsson - 18 november 2010 18:18

Känns som jag luktar arsle men duschade igår, sitter och kolla runt lite på internet och har så jävla tråkigt. Vill ha GLASS nu GLASSBÅTAR alltså, det är ju så jäkla gott med lite sött till kaggen! Nu tänkte jag vara lite busig och göra en lista här på vad jag tycker dessa personer!


  • Kissies: Jag tror nog jag är den enda som tycker hon verkar härlig och hon är absolut snygg. Hon är den av dom alla som jag ser mest upp till, och hon har ju den bästa bloggen. Definitivt inget fel på den människan.
  • Paow: Vilken pinsam människa, inge vett eller etikett där inte.
  • Dessie: Bättre än Paow, följer inte hennes blogg så mycket men hon verkar mer vettig.
  • Animissen: Hon är så stark som bloggare och jag tror på henne, hoppas hon kommer långt.
  • Rosanna: Har inte läst hennes blogg men eftersom hon hänger med konstiga människor så drar jag henne över samma sträck som Paow.
  • Blondinbella: Läser inte hennes blogg men hon är för töntig för min smak
  • Kenza: Hon är ju såååå himla fin, dock läser jag inte henns blogg så mycket men helt okej blogg.
  • Tyra: Hon är också snygg, kikar in hennes ibland. Hon verkar ju trevlig eller?
  • Foki: Hennes blogg kan alla läsa i alla åldrar, tror hon är väldigt omtyckt av alla och hon verkar ju också snäll, tror det är en sån tjej man kan lita på!

Dehär bögbloggarna följer jag inte, tycker ingen är intressant.

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Doris i alla sina bästa år!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards